Betala senare med Klarna!

Byt ut och returnera

Avbeställning av order

Om du vill avbeställa din order måste du göra det inom 1 timme efter att du lagt den. Detta kan göras genom att skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst på info@monairo.se. Vänligen ange ditt ordernummer och anledningen till avbeställningen. En produkt måste avbeställas inom 1 timme eftersom den kan ha skickats efter den tiden.


Returnering av en beställning

OBS: Vissa produkter kan inte returneras! Läs returpolicyn noggrant. Inga undantag görs, vid köptillfället har du godkänt villkoren.


Din produkt måste vara oskadad för att kunna returneras. Den måste också vara i samma skick som du fick den. Originalförpackningen kan ha öppnats, men endast om det var nödvändigt för att bedöma om produkten var önskad eller fungerade.

Engångsartiklar och tillbehör
- Hälso- och personligvårdstillbehör
- Artiklar som bikinis och underkläder (slips, strumpor och behåar) och Hygienprodukter som t.ex. örhängen

Är du inte nöjd med din beställning? Vi är mycket ledsna och vi skulle gärna vilja höra vad vi kan göra för att tillfredsställa dig! 

Du kan returnera beställningen upp till 14 dagar efter köpet och vi kommer att se till att inköpsbeloppet returneras till ditt konto inom fem dagar efter mottagandet.

Enkel retur i tre steg

Steg 1: Ange ditt beställningsnummer och anledning till retur i kontaktformuläret. Vår kundtjänst granskar returförfrågan och ger ytterligare instruktioner om din retur har godkänts. 

Steg 2: Skicka din beställning

Observera att du endast är berättigad till en retur om du har meddelat kundtjänst och vårt kundtjänstteam har godkänt returbegäran. Skicka alltså inte bara ditt paket till den angivna adressen om din begäran ännu inte har godkänts. Paket som returneras utan returblankett kan tyvärr inte återbetalas. Vi måste först bedöma den eventuella returen, men om produkten är defekt eller trasig är en retur inte nödvändig eftersom vi kan skicka ett nytt paket kostnadsfritt. Om det finns några problem kan vi därför också bedöma om produkten behöver returneras eller om vi kan erbjuda en annan lösning.

Se till att du förser paketet med en ifylld returblankett (som vår kundtjänst skickar till dig när din returbegäran har godkänts) och en track & trace-kod. Skicka varorna tillsammans med det ifyllda returformuläret och track & trace-koden till Tweede Oosterparklaan 270, 3544AX, Utrecht, Nederländerna.

Som kund är du ansvarig för paketet, inklusive eventuella kostnader för att returnera produkten

Steg 3: När vi har tagit emot paketet kommer vi att se till att inköpsbeloppet är på ditt konto inom fem dagar.

    Inte Nöjd? Pengarna Tillbaka!

    Vi har en 100% nöjdhetsgaranti. Returnera enkelt inom 14 dagar.

    Kundservice

    Vi försöker att vara tillgängliga 24/7 och förser dig med den bästa lösningen.

    Säker Betalning

    Vår hemsida är SSL-certifierad, så att du kan känna dig extra säker.